woensdag 12 december 2012

Terug van weg geweest?

Ok, ik zei wel: Een nieuw jaar en een schone lei, maar dit bleek moeilijker dan het was. Er is dit jaar veel gebeurd en ik had nog aardig wat te verwerken. Mijn motivatie voor cosplay was dan ook nihil. Vandaar mijn afwezigheid. Ik probeer weer meer te posten hier voor jullie!

Ik heb inmiddels wel al een nieuw idee voor een cosplay. Dit keer wordt het May van Guilty Gear. Ik wil haar al een tijdje cosplayen, maar destijds had ik minder verstand van cosplay dan dat ik nu heb. Ik ga het dit keer echt proberen! Ik heb al het een en ander in huis gehaald, maar ik ben er nog niet aan begonnen. Des te beter, want dan kan ik weer voor jullie work in progress fotos maken en laten zien hoe ik het anker ga maken e.d.

Verder heb ik nog een Fi (Legend of Zelda: Skyward Sword) voor mijzelf en de Fairy Queen (Legend of Zelda: Windwaker) voor mijn zusje klaar staan, maar deze zullen pas later gemaakt worden aangezien ik nog niet goed weet hoe ik hun haar nou echt goed moet doen. We hebben wel een plan, maar of dat echt gaat werken? Dat betwijfel ik nog.


In dit hele jaar is Animecon, Abunai en Nishicon weer geweest. Het waren hele leuke weekenden. Ik heb op alle 3 de conventies weer veel gefotografeerd. Zeker op Abunai! Zoveel heb ik nog nooit gefotografeerd. Ik had elke dag wel 2 photoshoots + dan nog de Fashion Show e.d. Zoveeeeel! Ach, ik mag niet klagen want het was wel super leuk!

Naast de conventies doe ik ook photoshoots. Deze zijn echter wel tegen betaling aangezien ik mijn kost ook moet verdienen aangezien ik werkeloos ben op het moment. Als je meer informatie wilt erover, zet dit dan even in een comment onder mijn post en dan zal ik terug antwoorden.


Hopelijk kan ik het weer bijhouden en hopelijk kan ik jullie ook verder inspireren en helpen met cosplay ideeën. Ik zie jullie weer op conventies! Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten