zondag 8 januari 2012

Een nieuw jaar en een schone lei

Ja ja, het is alweer 2012. Dit word mijn 6de cosplayjaar.
De laatste 2 maanden heb ik weinig gepost. Dit omdat er in die tijd veel is gebeurd.
Een nieuw jaar en dus een schone lei. Vanaf vandaag gaan we er weer vol tegen aan.

Vanaf vandaag kan je je inschrijven voor de Cosplay Naaiclubdagen. Als je een Facebook
account heb kan je hier: http://www.facebook.com/groups/119980954782973/ kijken voor meer
informatie erover. We gaan dan eindelijk beginnen!

Verder ga ik nu ook weer beginnen aan de cosplays voor dit jaar en zal ik jullie weer op de hoogte
brengen van al mijn frustraties en vreugde als ik aan de cosplays werk.

Aan de rechterkant ziet u de evenementen en conventies waar ik tot nu toe naartoe ga. Natuurlijk is dit altijd onder voorbehoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten